JSC ONZE

POLITYKA PRYWATNOŚCI

WAŻNE INFORMACJE

W JAKI SPOSÓB GROMADZIMY, WYKORZYSTUJEMY I PRZECHOWUJEMY INFORMACJE O UŻYTKOWNIKU

Data ostatniej aktualizacji: 01 stycznia 2023 r.

W JSC Onze (dalej – “Spółka” lub “my”) dbamy o ochronę informacji użytkowników. Przestrzegamy wymogów tak zwanego ogólnego rozporządzenia Unii Europejskiej o ochronie danych (RODO) i innych przepisów chroniących informacje o użytkowniku w naszej firmie. Aby dowiedzieć się więcej, należy uważnie przeczytać niniejszą Politykę prywatności.

  1. Jak należy czytać niniejszą Politykę prywatności?

Niniejsze zasady odpowiadają na najważniejsze pytania dotyczące sposobu gromadzenia, wykorzystywania i przechowywania informacji o użytkownikach. Jest to ważne dla użytkownika – prosimy o uważne zapoznanie się z niniejszą polityką. Niniejsza polityka może być okresowo zmieniana. Prosimy o odwiedzanie strony internetowej Spółki https://www.onze.lt/en/privacy-policy/ od czasu do czasu – znajdziesz tam najnowszą wersję niniejszej polityki.

  1. Kto jest odpowiedzialny za ochronę moich danych?

Jesteśmy: JSC Onze

Nasz numer identyfikacyjny to: 304875899

Nasz adres to: Baltijos pr. 47 – 43, LT-94127, Kłajpeda, Litwa

Nasz adres e-mail to: info@onze.lt

Nasz numer telefonu to: +370 46 268 118

  1. Dlaczego i jakie informacje o mnie zbierasz?
Dlaczego zbierane są informacje na mój temat?Jakie informacje o mnie zbierasz?Dlaczego gromadzenie moich danych jest prawnie dozwolone? Które przepisy RODO i innych ustaw mają zastosowanie?Jak długo przechowywane są informacje na mój temat?
Świadczenie usług logistycznych Imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, dane dokumentu tożsamości, kod osobisty, świadczona usługa, faktura VAT, paragon fiskalny, dostarczone dokumenty, kod płatnika VAT (jeśli osoba fizyczna jest płatnikiem VAT), kwota do zapłaty za usługi, informacje rozliczeniowe, komunikacja, podpis, reprezentowana organizacja. Zawieramy i wykonujemy umowę z użytkownikiem (Art. 6 (1) (b) RODO) Do wygaśnięcia umowy i 10 lat po wygaśnięciu umowy z użytkownikiem
Utrzymywanie relacji biznesowych z osobami fizycznymi i prawnymi reprezentowanymi przez użytkownikaImię, nazwisko, kod osobisty, adres, pełnomocnictwo, data wygaśnięcia pełnomocnictwa, podpis, powiązanie z osobą reprezentowaną, osoba, którą reprezentujesz, stanowisko, numer telefonu, adres e-mail, komunikacja ze Spółką, informacje o osobie, którą reprezentujesz Mamy prawnie uzasadniony interes (utrzymywanie relacji z osobami fizycznymi lub prawnymi, które reprezentujesz) (Art. 6 (1) (f) RODO). Do wygaśnięcia umowy i 10 lat po wygaśnięciu umowy z osobą, którą reprezentujesz
Informowanie użytkownika o naszych produktach i usługach, które mogą być dla niego istotneImię, nazwisko, numer telefonu, adres, nazwa reprezentowanej firmy, adres e-mail Zgodziłeś się na to (Art. 6 (1) (a) RODO, Art. 69(1) litewskiej ustawy o komunikacji elektronicznej) lub użytkownik zakupił od nas produkty lub usługi (art. 69(1) litewskiej ustawy o komunikacji elektronicznej). 69 ust. 2 litewskiej ustawy o łączności elektronicznej)
Mamy uzasadniony interes (wysyłanie bezpośrednich komunikatów marketingowych) (Art. 6 (1) (f) RODO)
5 lat po zakończeniu relacji z klientem, chyba że użytkownik wycofa swoją zgodę
Obsługa zapytań, wniosków i skarg składanych przez użytkownikaImię, nazwisko, adres e-mail, kraj, numer telefonu, przedmiot zapytania, data zapytania, treść zapytania, załączniki do zapytania, odpowiedź na zapytanie Zgodziłeś się na to (Art. 6 (1) (a) RODO) Mamy w tym uzasadniony interes (obsługa zapytań użytkowników) (art. 6 (1) (a) RODO). 6 (1) (f) RODO)10 lat od otrzymania ostatniego zapytania
Udział w postępowaniach prawnych dotyczących użytkownikaWszystkie informacje, o których mowa powyżej, dokumenty i załączniki przesłane użytkownikowi, dokumenty i załączniki złożone przez użytkownika, dokumenty procesowe, orzeczenia sądowe, uchwały, decyzje, itp.Mamy uzasadniony interes (obrona praw Spółki w postępowaniu sądowym) (Art. 6 (1) (f) RODO)10 lat
Informacje o przestępstwach i wyrokach skazującychPrzetwarzanie danych jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). 9 (2) (f) RODO)
  1. Czy udostępniasz informacje o mnie?

Udostępniamy informacje o użytkowniku następującym podmiotom tylko wtedy, gdy jest to konieczne i dozwolone przez obowiązujące przepisy prawa oraz z powodów wymienionych w Odpowiedzi 3 powyżej:

  • firm świadczących usługi księgowe;
  • sądy, organy ścigania i inne instytucje państwowe;
  • adwokaci, notariusze, komornicy, audytorzy, konsultanci, dostawcy usług IT, dostawcy usług komunikacji elektronicznej, firmy ubezpieczeniowe, usługi archiwizacyjne i inne podmioty świadczące usługi na rzecz Spółki.
  1. Co mogę zrobić z moimi informacjami w firmie?

RODO i inne przepisy zapewniają użytkownikowi określone prawa, procedury ich wdrażania i wyjątki od tych praw. Jeśli jest to dozwolone przez prawo, można:

  • Złożyć wniosek o potwierdzenie, że Spółka przetwarza dane dotyczące użytkownika. Jeśli Firma przetwarza dane dotyczące użytkownika, należy zażądać dostępu do przetwarzanych danych i powiązanych informacji;
  • Złożyć wniosek o poprawienie niedokładnych lub nieprawidłowych informacji lub o ich uzupełnienie, jeśli nie są kompletne;
  • Złożyć wniosek o usunięcie posiadanych przez nas informacji o użytkowniku, jeśli wykorzystujemy je niezgodnie z prawem;

§ Złożenie wniosku o ograniczenie przetwarzania danych – w przypadku zakwestionowania dokładności danych lub sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w przypadku braku zgody na usunięcie danych przetwarzanych niezgodnie z prawem lub w przypadku, gdy dane są potrzebne do dochodzenia, wykonania lub obrony roszczeń prawnych;

  • Sprzeciw wobec gromadzenia, wykorzystywania i przechowywania informacji o użytkowniku w naszej firmie – gdy przetwarzamy dane w oparciu o interesy prawne firmy i/lub osób trzecich;
  • Złożenie wniosku o przekazanie (otrzymanie) danych, które użytkownik przekazał nam w ramach umowy lub udzielając zgody i które przetwarzamy w sposób zautomatyzowany, zazwyczaj przy użyciu formy elektronicznej;
  • Wycofanie wszelkich udzielonych nam zgód dotyczących informacji wykorzystywanych na temat użytkownika – gdy wykorzystujemy dane na podstawie zgody użytkownika;
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, w szczególności w państwie członkowskim swojego zwykłego pobytu lub w miejscu domniemanego naruszenia RODO, oraz skorzystania z sądowego środka ochrony prawnej.
  1. Czy używasz plików cookie?

Tak. Używamy plików cookie w sposób opisany w poniższej tabeli.

Kategoria plików cookieNazwa pliku cookieCel plików cookieWygaśnięcie pliku cookie
Plik cookie strony trzeciej_gaTen plik cookie służy do identyfikacji unikalnych odwiedzających i jest aktualizowany za każdym razem, gdy odwiedzasz strony2 lata
Plik cookie strony trzeciej_gatTen plik cookie jest używany przez Google Analytics w celu ograniczenia częstotliwości zapytańPodczas sesji przeglądania
Niezbędny plik cookie_gidTen plik cookie służy do rozróżniania użytkowników24 godziny
  1. Jak mogę zarządzać plikami cookie?

Przeglądarkę można skonfigurować tak, aby odrzucała niektóre lub wszystkie pliki cookie lub pytała o zgodę użytkownika przed ich zaakceptowaniem. Należy pamiętać, że usunięcie plików cookie lub wyłączenie przyszłych plików cookie może uniemożliwić dostęp do niektórych obszarów lub funkcji naszej witryny. Aby uzyskać informacje na temat dostosowywania lub zmiany ustawień przeglądarki, odwiedź stronę www.aboutcookies.org lub www.allaboutcookies.org.

Aby uzyskać informacje na temat zasad i opcji kontroli plików cookie stron trzecich, należy zapoznać się z zasadami dotyczącymi plików cookie takich stron trzecich.